Californication


Serier, serier, serier...Ännu en serie jag har börjat titta på är Californication med David Duchovny (Arkiv-X) som spelar Hank, en författare med sex och alkoholproblem. Inte nog med det så delar han vårdnaden av en 12-årig dotter tillsammans med sin exfru Karen, spelad av Natascha McElhone (The Truman Show).

Serien är riktigt bra, den är rolig och i vissa stunder är den lite sorglig.
Jag fastnade för serien på studs, då den har en härlig känsla över sig, inte alla serien som har det.
Ledmotivet tycker jag dessutom riktigt mycket om.
Den här gången bjuder jag faktiskt även på första scenen ur första avsnittet.





Kommentarer
Postat av: Jay

Förbannat bra serie!

2009-12-05 @ 12:51:42
Postat av: Dennis Å

Finns ingen anledning att INTE kolla då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback