Alec Baldwin

Kvällen har varit seg och ingenting på att se på TV, men såg att Best of Saturday Night Live med Alex Baldwin visades.
Gillar inte Alec Baldwin direkt (inte hans bröder heller för den delen) men det är ju SNL så lite kul är det nog, tänkte jag.
Fyfan vad jag skrattade. Har alltid tyckt att Alec har varit äcklig/tråkig i sina roller som jag har sett han i.
Men nu i SNL så var han hysteriskt rolig, skrattade nästan i alla sketcher utan avbrott.
Kommer i fortsättningen ha lite mer koll på Alec Baldwin.

Det var svårt att hitta sketcherna, men här är två stycken, eller en är bara ett utklipp ur en sketch.




Kommentarer
Postat av: Filmantagonisten

Du måste ju kolla på 30 Rock! Alec är helt sjukt bra där!

Postat av: rikeman

Har länge funderat på att se serien, men det har inte blivit, men nu när jag insåg hur rolig Alec är så har jag en bra anledning att kolla på 30 Rock.

2009-02-08 @ 12:14:49
URL: http://rikeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback