Resumé

Jag tänkte nu sammanfatta lite grejer som jag inte har skrivit om.

Jag var på Kent i torsdags med Lasse. Då skolan hade gratisbiljetter.
Förband var Familjen eller support som det fint nog stog på biljetten.
Är inget fan av kent, men de har vissa sköna låtar. Deras Ljusshow var riktigt coola.
Efter konserten gick på kebabhouse, där såg Kersan mig?

I fredags var det förfest och Call of Duty 4 hos mig.
Kristoffer, Johan och Tobias, sen kom Kristoffers kompis Tobias.
Vid elva så gick vi på plattan för att se Nutmeg, grymt bra band.
Vi träffade Lasse som var på dejt. Köpte CD och T-shirt.
Sen gick jag och Kristoffer på Max, köpte mat till Lasse, och sen gick till han och åt.
Efter det så gick vi hem. Väl hemma så råkade Kristoffer sätta igång mitt Xbox
Med hans kontroll i hans lägenhet, jag ringde upp, sen så spelade vi LIVE.

Igår, vaknade ja vid elva och drog igång LIVE för att skjuta lite AK-74u.
Efter några timmar så knackar det på dörren.
Iförd enbart kalsonger, XBox-kontroll och headset öppnade jag dörren.
Där står Kristoffer, och jag vifftar in honom.
Senare under kvällen så kom Johan på besök, mer spelande.
Ännu senare så gick vi upp en våning där Joel, Eric och Lasse höll till, de festade.
Lite Nintendo Wii, en naken Basshunter och ett stycke Star Wars Kid senare
så beslöt jag och Kristoffer oss för att testa nya krogen Public på andra sidan gatan.
Den hade öppnats i dagarna, men när vi kom dit var åldersgränsen 23.
Vi gick på Framnäsbaren istället, tog 2 öl. Vi gick på Kebabhouse, jag köpte mat.
Andra gången jag inte får brödet som ska ingå i Kebab Special, urgh!
Sen blev det mer Call of Duty.

Ikväll ska vi spela...Call of Duty, På kåren. Två Xbox, två projektorer.
Det ska bli grymt kul.
More to come det vill säga.


Kommentarer
Postat av: Kersan

Jodu jag ser allt! =)

2008-03-09 @ 17:49:24
Postat av: rikeman

DU ÄR GUD!

Postat av: Jay

Tur att du hade fått på dig lite kläder tills jag kom iaf ^^ Vi måste ha ett LAN snart, med datorer, screw this Xbox-link-shit ^^

2008-03-11 @ 18:24:49
URL: http://yooohan.blogg.se
Postat av: Linusmarlen

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2008-11-07 @ 09:02:52
URL: http://linusmarlen.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback