Datanördstest

[    ] Det första jag gör på morgonen är att sätta på datorn.
[ x ] Jag sitter framför datorn minst 4 timmar per dag
[ x ] Jag sitter vid datorn effter kl 24.00 på lov/helger
[    ] Jag föredrar datorn framför mina kompisar
[    ] Jag spelar Cs
[ x ] Jag brukar sitta vid datorn på julafton
[ x ] Jag brukar sitta vid datorn på nyår
[ x ] Jag laddar ner tunga filer - filmer och sånt
[ ? ] Jag försöker bli #1 på fb
[ x ] Jag använder ord som "LoL" "W00t" och "N00b" i verkliga livet
[    ] Jag spelar Cs nästan varje dag
[via] När jag ser på film ser jag den på datorn
[ ? ] Min skärm är minst 19"
[ x  ] Min dator kostar mer än 5000:-
[ x  ] Jag önskar mig pengar i julklapp för att kunna köpa något till datorn
[    ] Jag har dem senaste spelen
[ x ] Mitt grafikkort ligger på 512mb
[ x ] Jag vet hur vent fungerar
[    ] Jag har ett eget vent rum
[ x ] Jag har windows xp
[    ] Mitt internet ligger på 100mbit/s
[    ] Jag har en clan
[    ] Jag brukar göra CS filmer
[    ] Jag har en stationär data och en laptop
[    ] Mitt sikte i Cs är LARGE

TOTALPOÄNG: 12

0-6 POÄNG: Inte datanörd
7-12 POÄNG: Normal
13-18 POÄNG: Lite datanörd
19-25 POÄNG: Datanörd Datanörd


Kommentarer
Postat av: Larissa

Hallå där!
Vad länge sedan, jag hittade dig genom lunar :) Är allt bra med dig?

Postat av: rikeman

Haha, genom lunarstorm. LOL.
Du har ju min msn ^^
Allt är bra med mig, hur är det själv? :)

2008-03-06 @ 01:09:43
URL: http://rikeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback