Oldschool memories

100:e Inlägget får en humoriskt twist.

Under första praktiken när jag, Elin, Simon och Tobias var på Filminspelningen av Iskariot så sa och gjorde jag lite olika saker.

Enjoy...

Roliga saker Dennis säger och gör:


Jag redovisar kvitton på inspelningen en dag.
Det kunde se ut såhär...
"107 kr inklusive moms, moms 107 kr, exklusive moms 3 kr." etc etc.

Enligt Elin och Simon tyckte de att jag hade passat som revisor.

Simon och Elin är och kör ärenden när jag ringer.

Jag - Var är ni?
ElinVi är på Valhallavägen, vi kommer nu.
Jag - Okej, Tony ska ta bussen och köra ut folk.
Elin - Okej?

Simon och Elin är som frågetecken.
Ingen av dem förstod varför jag ringde och sa det.

Jag ringer Elin, Elin frågar om jag är påväg hem.

Jag - Näe, jag tänkte köpa chips.
Elin - Men jag har popcorn jag.
Jag - Okej, men då köper jag chips.

Jag sitter på toan och tittar ut genom dörren.

Jag - Skriv upp det där om colan också.

en diskution om kryssning när jag säger att jag är med på att åka båt.

Jag
- Men jag kan köra.
Lite dåligt formulerat, kanske.

Samtal med Tobias.

Jag - Elin har blivit knivskuren på NK.
Jag menade Anna Lindh, blev visst lite fel.
Jag skrattade tydligen.

Eeeeh.. ?

Jag talar om för Elin och Simon att det är kallt på rummet.

Jag - Jag ligger ju vid elementet där det drar.



Så kul kan man ha med mig, ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Krolfovic

inlägg 100 woohoo. Lite firande är på sin plats

Postat av: Elin

hahaha klockrent!

2007-10-16 @ 23:16:56
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback