Lördagens bravader

nu blir listan verklighet.

förfest hos
Elin i Lördags, det kom en jävla massa människor.
Hon hade sina kompisar från Sundsvall på besök, det var trevligt.
Singstar, photobooth, dansa med Leroy, rugbyfinalen. Det var vissa grejer som utspelade sig.
Det var extremt mycket folk, kände bara hälften ungefär.

Rugbyn, veckans längtan. (jag och Kristoffer har följt finalen som grisar)
Jag missade typ en kvart eller nåt sånt pga att jag höll mig till Leroy, men efter det så.
Efter letandes efter en folkfri tv för att Elins tv ville vara singstar-tv så hittade vi en på...*trummvirvel* våning 3.
Efter bara en stund så var förfesten där, ingen visste hur, men så blev det.
Jag knackade på hos Brorsson, de såg på Beck - i Guds Namn.
Efter filmen så kom hon ut, med sina två kompisar.
Hon har varit tyst av sig ända sedan hon flyttade in, men sen i fredags har hon tagit sig i kragen.
Hon gått från botten till toppen, yippie ka ye.

Sen så skulle vi dra på Plattan, Brorsson (som inte har fyllt 18 än stannade hemma med sina kompisar) fick en öl av mig, för att hon är så snäll.
Väl på Plattan så blev det Swesub Orginal av Cathis, dans på golvet, snack i baren (nu i efterhand säger alla att det var typ tomt på plattan, men jag såg det som fullsatt ungefär).

Sen blev det efterfest på Våning 3 utanför mig och Kristoffer.
Jag gick till Brorsson's dörr och knackade på, för de skulle vara med på efterfesten.
Då öppnar Johan dörren, jag blev lite väl paff.
Han svammlade lite väl mycket, efter jag gick in så satt Jesper också där (i det läget blev jag änu mer paff).
Några minuter senare så drog det hela igång, vi såg på MTV.
Vi åt mat från Max som vi inhandlade efter Plattan.
På MTV var det X-Rated (en smstjänst som man kan kolla ifall personer passar ihop, vuxet språk).
Kristoffer-Dennis "Match 52% Försök hårdare, så kanske den blir hårdare.... Dennis tycker om att använda sexleksaker."
Efter sms:et så visades det på MTV.
Sen så kom en Securitasvakt, Johan ställer sig i dörren och säger "Nä, vi ska inte ha några cocosbollar"
Han blev lite irriterad och blev insläppt. Vi var tydligen högljudda, men inte var vi det inte. Sen drog han.

Sen skulle vissa ner till Elin och då gick vi andra också med, en sov-efterfest utspelade sig.
Kristoffer hade hittat en skylt också, vid övergångstället vid Kebab House, Classic.
Varje händelse som uppstog så var Kristoffer där med sin skylt.
Johan och Kristoffer kastade vindruvor och ett hårt päron.


Sen gick vi hem och sov.

Kommentarer
Postat av: Kersan

Å skojit vare :D

2007-10-23 @ 18:28:24
Postat av: Kroffe

Dennis-Kristoffer "Match 52% Försök hårdare, så kanske den blir hårdare... Kristoffer har en stilig häck"

Vart det ju några minuter senare

Postat av: Kersan

Men Strap-On! du skickade ju före! så de va några minuter tidigare!!!!!!

2007-10-23 @ 19:15:00
Postat av: elka

haha inte märkte vi av någon folkförminskning på vån 1 när ni drog på vån 3. Förfesten var ganska på fullt ös ändå där nere :P

2007-10-24 @ 15:19:48
Postat av: Jay

Haha jag svammlar inte! :D Och vem fan är "brorsson" ? Anyhow.. I really told that Sicuritas guard off ^^

2007-10-27 @ 02:31:05
URL: http://yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback