Första intrycket, det bästa intrycket.

Grannar är en del av livet.

Under den tid jag har levt på tredje våningen så har vi haft trevliga onsdagar (igentligen vilken dag som helst) och helger.
Elin, Johan, Kristoffer och Patrik, Simon, Tobias. Vi gillar att dricka alkoholhaltiga drycker, många gör det.
Det finns (i nuläget fanns) två gymnasie-tjejer (tror vi) som bodde grannar med mig, Elin, Kristoffer och Patrik.
Dessa tjejer såg bara oss och vi såg bara dem när vi drack dessa alkoholhaltiga drycker.
För vi sitter alltid i korridoren, vid teven och sjunger Singstar, spelar Buzz och när vi dricker.
Då kan man fundera vad vi gav för intryck hos dessa två tjejer.
Nu har den ena av tjejerna flyttat till den andra ingången på våning tre.

Elin har bott tillfälligt på våning tre för att hennes igentliga lägenhet på våning har varit vattenskadad.
Så nu har det varit ett nytt namn på dörren och porttelefonen, Camilla.
Vi har länge undrat när denna Camilla ska flytta in.
Så igår när vi spelade Nintendo Wii och drack alkoholhaltiga drycker så kommer det en äldre kille med en vagn.
Två stationära datorer, en teve och några andra grejer.
Det är Camillas kille, vi började snacka med honom, han var trevlig vi hälsade på varandra.
Han fortsatte att flytta in saker, efter några runder så kommer hans tjej Camilla.
Där sitter vi alla och har trevligt. Jag tror ingen direkt hälsade på henne, inte jag i alla fall (ska göra det senare).
Vi lät dem göra sin grej och vi gjorde vår grej.

Nu idag så mötte jag och Kristoffer Camillas kille i trappen när vi skulle ta hissen.
Där stog vi med varsin Systembolagets-kasse.

Man undrar vad folk får för intryck av oss.

(mitt förra inlägg var mitt 100:e och i det inlägget skrev Kristoffer en kommentar
"inlägg 100 woohoo. Lite firande är på sin plats", vilket låter som en bra idé)


Kommentarer
Postat av: Jay

Haha grannarna såg oss antingen bygga lego eller supa. Man kan som sagt undra vad vi gjorde för intryckk ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback