Kramfors - Pulver City Part II

Idag har jag varit och köpt förköp till fredagens samt lördagens stora händelse i Kramfors, nämligen Kramfors Stadsfest.

När jag satt på bussen in till Kramfors tänkte jag att jag skulle fota scenbygget, maffigt tänkte jag.
Men där blev jag besviken, de hade inte börjat bygga ännu, var bara delarna som var där. Men Krammtältet var i alla fall uppställt.
By the way, så satt även Lundgren på bussen, han skulle styrketräna, klev av i Klockestrand.

Jag gick över torget och mot turistbyrån där jag skulle fixa biljetten.
Efter det gick jag till Konsum där morsan var och veckohandlade.
Sen åkte jag hem med henne.

Så ska jag och Alexander titta på lite film ikväll, yeah.

Snipp snapp slut så var sagan bara en början...

143403-113

Biljetten...

143403-109

Lite ego...

143403-112

Lite swesubforum... <3

143403-111

Promoe sign...

143403-110

Herrskog... <3


Kommentarer
Postat av: Jigsaw

Bilden längst ner gillade jag! :)

Postat av: rikeman

Tack tack, tog någon minut att få den perfekta bilden.
Jag gillar just det där stället, det är så kusligt grått :)

2007-06-14 @ 00:35:40
URL: http://www.rikeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback