Jesus, I cried like a child at the end of Terminator 2

Yeah...right.

Idag såg jag på
Blade Runner Director's Cut, oldschool rulle.

Sen till middag hade mamma bestämt att göra tonfisksallad!?
Jag hade tydligen velat ha det, av någon konstog anledning.
Hade tydligen ätit det för några år sedan och velat ha det igen.
Tonfisk, majs, ärtor, bacon, ägg och svamp, yeah right...NOT!

Efter det såg jag och mamma Hotet, mindre bra...
Pappa hade åkt till stugan för att sova lite, knaspappa.
När han kommer tillbaka sa han att han sov i båten, ännu mer knaspappa.
Blev i alla fall Äppelpaj till efterrätt. Och någon skitfilm, Here on Earth.

Få se om det blir någon mer film innan jag hoppar i pyjamasen...

What happened...!?

143403-100

Kommentarer
Postat av: Saidedel

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback