Hamfesten vs Plattan

Hamnfesten - Plattan 0-1

Ostn kom över till mig igår så drack vi massa öl och lyssnade på massa rockmusik av alla dess slag.
Kollade på
The Resurrection of Michael Myers Part 2 och jag tror inte jag ha hört Ost skratta så mycket sen han hostade Elins drickskola. En svensk klassisk och kultförklarad b-film i sann slasher-anda.

Vi drack mer öl och öppnade fönstret och höll ut högtalare för att visa att det var hos oss det hände.
Runt halvtolv snåret så var vi glad nog att bege oss ut mot krogen det var extrem kö på plattan vilken bevisade att hamfesten var för de yngsta och kanske de äldsta (vad vet jag?)

Vi stog i kön ungefär 20min. från kom så jag Linnea, vinkade.
Sen bak i kön såg jag Johan Bergman, skrek hans namn flera gånger utan att han ragerade.
Så skrek Ostn, då reagerade Johan, han tog bort min hårsnodd och ruffsade till min frilla, damn.

När vi kom in så försvann Ostn direkt, jag kunde inte hitta honom, så jag SMS:ade vilket gav resultat.
Vi träffade Krille också, han hade ett par nya brillor (han tappar alltid sina brillor, så han köper nya varje gång han går ut).
Så tog vi dryck med krille, och sen gik vi till Pokern, vilket var lite tragiskt för det gick inte bra för Ostn, där spelade vi tills det stängde.

Kebabhouse därefter sen gick vi hem till mig igen och käkade, drog igång musik och lite sånt.
jag försökte få ihop lite folk för en efterfest, men det gick inte så bra.
Så det blev SweSUB för hela slanten istället.

Hamnade i säng typ 04.30-05.00

Och idag bär det av till Sundsvall, åker med honom från Örnsköldsvik.
Så nu ska jag strax gå till honom, han är borta vid golfbanorna med sin bil och alla andra bilar.

Så det blir fest i Sundsvall ikväll, Stina fyller år.

Plattan leder med ett poäng över hamnfesten än så länge.

Off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback