Fest hela helgen och lite till

Ja, det har varit mycket den senaste tiden.

Det började väl i fredags med förfest hos Elin, det var jag, Simme och "Ostn the cheesie".
Singstar och Buzz var underhållningen, Ostn ägde nog de flesta.
Sen öste det på med folk, Frida, Johan, Tommy, Glenn och säkert någon till jag inte kommer ihåg.
Vi sjöng Boten Anna på Elins toalett, det var maffigt as hell.
Sen blev det Plattan, på dansgolvet spelades Lady Sovereign - Hate Me Or Love Me (underbart i mina öron)

Innan lördagens platinumbesök så var det förfest at Simme's, vi åt banan och lekte en lek som Elin hade skrivit ihop, snacka om "Get wasted before you got owned by the rulez".
Sån tur så fick jag blåsa upp min sovplats som undantag från att bli packad som en åsna.
Efter det så stack vi till Platinum, där Elin gjorde en revolutinerad start av en "drinkskola". (tror det var på lördag)
Drag hela kvällen, fast draget gick jävligt segt, jag och simon lämnade placet typ 01.30 eller nåt.
Ostn och Elin hade redan gått hem till förfesten, och jag Simon gick på kebabhouse, där fick  jag gratis Kebab Special. Sen gick vi till Elin där förfesten blev till efterfest. Singstar och kilovis med kebab på golvet.

Söndagen, då Elin var som värst bakis.
Det var då vi skulle filma våran kortfilm som sög helt. (och som igentligen skulle in till en filmfestival)
Upp 10.24, in i duschen. Elin och Ostn kommer, vi knackar på väggen till Tommy's lägenhet, han skulle agera allt i allo.
Vi filmade till våra händer var blå.

Onsdag, Glenn fyller 23 år.
Lunch/middag på Kebabhouse, sen förfest hos Elin.
Jag, Simme och Elin, oh yeah.
Sen blev det utökat med Ostn.
Sen rullade det på som fan...
För sen kom Glenn, Jesper och Johan också, vi buzzade som fan.
Krog efter det.
Mycket trevligt, Nils, Jonas, Po med kompis samt Jos kom också.
Vi sjöng minst 3st "Ja visst ska han leva..." för Glenn, sen fick han en fet drink av Nils, sen blev Glenn lite hängig.

Jag, Elin, Simme och Ostn gick från Olearys vid 01.30 kanske, jag och Ostn hoppade vilt i snöhögen utanför efter Elins påhitt, men hon hoppade inte själv. Jag hoppade med ryggen före och gjorde en bakåtkullebytta.

Sen blev det "Destination Elin".
Singstar och makaroner och grillkorv, Elin var kock.
Simme drog sig hemmåt, Det blev en ny revolutionerad drinkskola med gästinhopp av självaste Ostn.
Sen skrev han också ett argt med lustfyllt brev till SJ.

Torsdag morgon.
Wasted and cheezie, up for school, unwashed and unbrushed.
No lunch/MacBook either, a damn  "polarklämma" and "smil" was the "mellis".

Simme was makin a site about Thorleif, the world famous dansbandlegend of all time.

Sen blev jag ägd av Elin också, jag loggade in på MSN genom mobiltelefonen, så skickar hon ett meddelande till mig, och min telefonen gav efter sig värsta MSNljudet, Owned by Elin, Busted by Mangan.

På lunchen åkte Elin hem till Sundsvall, Ostn och jag hade ingen lunch med oss så vi satt som två tomtar och väntade på bättre tider.

Jag la mig och vilade i en soffa tills lunchen var slut.
Efter skolan gick hem och tvättade, och jag orkade inte göra middag för jag var så jäkla slut plus att en förkylning hade börjat kommit.

Nu sitter jag här och skriver.

Shaun of the dead forever, Off!

PS. på Ostn's blogg kan läsa andra händelser från Olearyskvällen,
Dagens citatt (2 t:n ftw (fylleblogg ftw as hell)), Dagen citatt #2 och Dazed & Confuzed

 

Priceless...



Boten Anna...



Ägd av Glenn...



Bananer...



Elins drinkskola: Part I



Johan är glad i hatten...



Köket...



Elins Drinkskola: Part II

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback