After-Ski

Efter en dag i Solberg var det ju After-Ski.

Lite lätt ölintag hos Simon, sen krogen, men det var nåt knas med mig, för jag fick inte i mig något alls på krogen.

Sen så gick jag och Simon på Max vid tolv, så skulle vi se på
Bakom Snart Är Det Lördag Igen.
Men jag somnade innan Simon hade tryckt på play.

Dagen efter (idag) så vaknade jag efter elva nångång, Simon kollade på Nyhetsmorgon där Melody Club uppträdde sen efter det så kollade jag på MTV/Kanal 5, på Kanal 5 så var det något modellprogram, massa killar var klädda som cowboys och skulle posa med en brud.

Efter det så hängde jag på Simon när han skulle panta flaskor och burkar, sen gick vi på stan samt åt lite.
Det slutade med att vi gick på ICA, sen åkte jag hem.

Off...

Kommentarer
Postat av: Idarfrida

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback