Nakna kvinnor och Wet T-shirt

Jahapp, fredagen var rätt vild, vi börjar från början...

Jag vaknade med kraftig huvudverk, att skola på huvudverk känns inte bra.
Så jag la mig igen för att sova.
Jag klev upp vid 12.00 och pappa skulle komma till Örnsköldsvik och köpa mig en skrivare till datorn.
Bestämde mig för en Epson DX4000, skrivare, kopiator och skanner i ett.
Pappa kommer och jag får se hans nya bil, Saab 93, riktig läcker bil.
Vi åker till Microshop och köper en DX4000 som bestämt.
Pappa åker hem och det är dags för lite städning för att sedan gå till simon och dricka lite alkohol.

Hos Simon kollar vi på SNL sketcher Will Ferrell och Mike Myers, ruskigt roligt.
För att sedan gå till Elin som har besök av hennes syster med tillhörande pojkvän.
Idol 2006 blandat med Singstar under reklamerna.
Jag och Simon sjunger våran låt.
Såklart är det ju Whitney Houstin - The Greatest Love of All.
Markus vinner Idol och vi sjunger mer Singstar och senare går vi till Plattan.

Väl inne på Plattan...
Nu har jag inget minne av vad jag gjorde när jag kom in. (hjärnsläpp eller är det en blackout just efter inträdet?)

Skitsamma, vi hoppar fram en stund...
Glenn dyker upp och vi dansar som alltid, på scenen, röjjer fett.
Någon gång under kvällen var jag sugen på en drink vid namn Avloppsrör.
Men ingen i någon av de 3 barerna kan göra den drinken förutom en tjej.
Fast hon jobbade inte där i fredags, vadå dåligt? Bartenderna ska väl kunna sina drinkar?

I stället ber jag bara om en god drink, får en drink kallad Schampo, ruskigt god, exotisk smak.
Tiden går och fter ett tag är det dags för Elins syster och tillhörande att tycka att vi ska gå på Olearys istället.
Efter lite diskution så lämnar systern och den tillhörande pojkvännen Plattan mot ett nytt mål, nämligen Max.
Jag tyckte personligen att de kunde ha väntat på oss andra som också skulle på Max.


02.02, Jag, Simon och Frida (som hängde på) står i Maxkön.
En Kramforsbo står i kön, han är också hungrig.
2st Suprememål plusmeny, en ska vara doggybag till morgonen därpå p.g.a tomt kylskåp.

Vi sitter och äter lungt våra mål, när världens bråk startas vid bordet mitt emot.
det sitter runt 8 personer vid bordet och en kvinna och en man ryker ihop.
De skriker åt varandra om nåt som hände i maxkön.
Kläder slits åt alla håll, kvinnan upptäcker inte att hennes tunika har hamnat på sniskan så hon flashar ena bhkupan, och det ser allmänt lustigt ut när hon inte upptäcker det själv.
Mannen skriker och skriker och lägger till en högre ton så hela Max blir helt tyst förutom mannen själv.
All Maxpersonal rycker in och försöker stoppa bråket, glasögon bryts av och fel glasögon delas ut.
En Coca Cola hälls över mannen och han ser ut som en brunstig tjur.

De blir tillsagda att lämna Max och deras mat ligger utspridd över både bord och golv.


Vi sitter kvar och bara ler, för det ser så roligt ut, vart är pocornen liksom?
Biokänsla detta ju...

Jos kommer förbi, sätter sig ner och umgås.

Dags för att fixa min doggybag.
Frida får gratis té, alla får gratis té.
Bara frida tar té...

Vi lämnar max med Glädje, utanför är det mindre glädje.
Ambulans och grejer, en bår står uppstäld, en tjej har nacksstödkrage, en sån där av plats.
Hon läggs på båren och vi går vidare och funderar om det var halkan som orsakat det hela.

Jag hade vantar och mössa hos Simon, så jag följer med han och Frida hem, ringer taxi, åker hiss upp till våning 4, hämtar vantarna och mössan åker ner igen, och där står taxin, snabbt och bra.

Åker hem med en riktigt trevlig chaufför, vi pratar om Plattan osv.
90kr blev resan och jag hade bara en hundring, och han hade ingen växel.
Bara för att han var så trevlig så bjöd jag på en tia.
Låset till fastighetsdörren krånglar men efter lite bök kommer jag in.
Sätter mig vid datorn och msn, börjar prata med Kirill.

Hamnar i säng 05.03...

Sagan slut...


143403-9

Markus vinner Idol 2006...

143403-10

My humps...

143403-11

Mc Donalds...

143403-12

Suprememål plusmeny, orginaldressing och smält ost...

143403-13

Fight Club...

143403-14

Frukost...

Kommentarer
Postat av: unnamed pt

Rolig fredag...hände mkt =). Haha, hade också velat se bråket. :P

2006-12-03 @ 03:24:39
Postat av: Samira

buhuhuhuhu smältost.. det är såååååååå gott.
Jag har jobbat på Max du vet hehe sett många såna slagsmål :D

Lät som en trevlig kväll annars.. :D

Postat av: Samira

damn sorry... jag var så trött så jag glömde länka.. så nu är du länkad både i inlägget och på bloggen. My bad ;)

2006-12-03 @ 14:57:11
URL: http://abassifar.webblogg.se/
Postat av: rikeman

Samira: ta jobb på max i örnsköldsvik så kan jag mina mål billigare :P
kvällen var grym.. .tack för länk btw :D

2006-12-03 @ 17:13:49
URL: http://www.rikeman.blogg.se
Postat av: Samira

hehe.. jag jobbade på Max i Luleå.. och Tasty är inte sugen på att flytta uppåt.. :D

2006-12-03 @ 17:18:03
URL: http://abassifar.webblogg.se/
Postat av: TaZty

McDonalds? MaX är det ju. :)

2006-12-06 @ 15:29:16
URL: http://tasty.blogg.se
Postat av: rikeman

Tasty, jag försökte vara lustig ;)

2006-12-07 @ 02:31:18
URL: http://www.rikeman.blogg.se
Postat av: Nikolaibenedicte

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-11-27 @ 13:35:10
URL: http://nikolaibenedicte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback