Herrskog - Örnsköldsvik

Jag var hos hemma hos mor&far i helgen som sagt.

Bla bla bla...

Söndagkväll:
Jag går iväg till bussen, tycker jag hör mor säga mitt namn i dörren, men tittar inte bakåt!
Sen kommer jag på att jag har glömt glasögonen i badrummet...
Tänker att jag ringer och säger till så får hon åka till hållplatsen och lämna, så jag ringer hem.
Signalerna går och går, inget svar alls, jag tänker "vad är det nudå när hon inte svarar".
Efter halva vägen hör jag mitt namn bakom mig, då har mor sprungit ikapp mig.
Jag stannar upp och tänker, vad löjligt att hon har sprungit efter, så jag spelar cool och tar mina glasögon + min deodorant och går vidare till hållplatsen...

Slut på sagan...

(jag levde såklart lyckligt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback