Christmas vacation presents....

Jaha, då är det jullov, äntligen så får man äta dopp i gryta till frukost!

Gårdagen var trevlig eftertraktad.
Manusarbete över jullovet, kanske är tråkigt tycker vissa, men det är roligt att skriva filmmanus.
Efter gårdagens skola så gick jag, Simon, Tommy, Andreas och Jos var på brownies Coffeehouse och tog en fika.
Tommy var verkligen på ledning när det gällde att vara skämtsam osv. han van över Frida med 4-1.
Han beskrev även hur man spelade Super Mario på trummor...

Mycket trevligt...

Så blir det fest Kramfors på lovet, Old Freaky Kramfors...
Men det ska bli kul, får man ju hoppas, jag får ju träffa folk jag inte sett på länge i alla fall.

Så får jag se vad som väntar imorgon, Old Freaky Kramfors eller Sundsvall står på listan över sistaminutern köp av julklappar!

Ska försöka fota lite schyssta foton nu när jag är hemma i Herrskog också.


Det var väl allt för denna gång...


143403-34

Jos Tékaka...



Super Mario på trummor...

Kommentarer
Postat av: Punkie

*dudududu du du du du dududud dudu* :D Merry Christmas!

Postat av: Booline

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2009-12-11 @ 10:41:50
URL: http://booline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback